Project Description

FAIRY TALE BOOK

Fairy Tale Book: In 2013, I was approached by Daniel Kissling about a promotional event for my exhibition at his Coq d’Or venue in Olten. As I knew Daniel was a writer, and I am a keen collaborator, I invited him to write a fairy tale about ‘Das Licht’, without telling him my own inspiration. Motivated by Daniel’s wonderful piece, which was performed to an audience, we decided to continue the project, and together with Jonas Martin Schneider, we published a fairy tale anthology in 2016.

Märchenbuch: Während meiner Einzelausstellung 2013 im Coq d`or in Olten wurde ich von dem Betreiber Daniel Kissling gefragt, ob ich während meiner einmonatigen Ausstellung einen Anlass veranstalten möchte. Da ich wusste, dass er Schriftsteller ist, und ich gerne zusammenarbeite, bat ich ihn, ein Märchen zu dem Poster „Das Licht“ zu schreiben. Motiviert von diesem wunderschönen Märchen, das vor Publikum gelesen wurde, beschlossen wir das Projekt weiter zu führen. Zusammen mit Daniel Kissling und Jonas Martin Schneider veröffentlichten wir 2016 unser gemeinsames Märchenbuch.

Buy 购买 Kaufen
DANIEL KISSLING
Jonas Martin Schneider

MORE 更多 MEHR